Rad od kuće
Pripremili smo vam nekoliko korisnih informacija
kako biste lakše prebrodili ovo razdoblje
Nove okolnosti, novi način rada.
Događaji koji nam se događaju u zadnje vrijeme u velikoj su mjeri izmijenili način na koji živimo, komuniciramo, radimo, te smo zbog toga primorani mijenjati naše svakodnevne aktivnosti, izaći iz rutine i prilagoditi se novim okolnostima. Iz tih razloga kreirali smo ovu posebnu stranicu kako bi vam olakšali rad od kuće.
Na ovom mjestu moći ćete pronaći savjete za korištenje Autodeskovih licenci na kućnim računalima, savjete za razmjenu dokumentacije i suradnju na projektima, a ovdje ćemo objavljivati i informacije o kratkim webinarima koje ćete imati prilike pratiti putem Interneta.
Besplatni webinari
Kratki webinari, pogotovo ako su besplatni, najbolji su način da u kratkom vremenu saznate i naučite nešto novo. Odaberite teme koje su vam zanimljive, prijavite se i uživajte.
Teme i termini:
Snimke održanih webinara:
28.11.2024 - Autodesk Fusion - Tajne folder-level projekata
18.07.2024 - Što je novo u Inventoru 2025
12.07.2024 - Autodesk Fusion - ljetne novosti
01.03.2024 - LINEAR - MEP rješenje za Revit
11.01.2024 - Fusion 360 - Napredna strojna obrada
21.12.2023 - Što je novo u Fusionu 360
05.10.2023 - CAD/CAM alati za razvoj proizvoda
24.05.2023 - HSMWorks za korisnike Solidworksa
26.04.2023 - Design for Additive Manufacturing
31.03.2023 - Fusion 360 Team: što, zašto i kako
31.01.2023 - Nesting & Fabrication ekstenzija za Fusion 360
28.07.2022 - Fusion 360 - Product design ekstenzija
15.06.2022 - Što je novo u Inventoru 2023
09.06.2022 - Što je novo u Revitu 2023
02.06.2022 - Uvoz DXF-a i DWG-a u Fusion 360
20.04.2022 - Cijevi i kabeli u Inventoru
08.04.2022 - Autodesk Docs za totalne početnike
30.03.2022 - Simulacije u Fusionu 360
16.03.2022 - Manje poznati trikovi u Inventoru
On-line edukacija
Trenutna situacija s novonastalom pandemijom zahtijeva oprez i prilagodbu svih nas. U trenutku kada veliki broj djelatnika svoje obaveze obavlja od kuće i kada se sve one aktivnosti koje je moguće obaviti bez fizičkog kontakta obavljaju putem Interneta, ovo je logično proširenje naše edukacijske ponude. Tečajevi se održavaju interaktivno, u virtualnoj učionici, uz certificirane predavače, baš kao da ste kod nas. Želite li unaprijediti svoje znanje rada u AutoCAD-u, Revitu, Fusion 360, AutoCAD Map-u 3D ili nekom drugom Autodeskovom programu sada kad na raspolaganju imate nešto više slobodnog vremena, pozivamo vas da pogledate predložene termine i putem GoToMeeting platforme pohađate neki od tečaja po izboru.
Odaberite termin koji vam odgovara
Vrijeme | Opis |
---|---|
28.1.2025. 09:00 - 11:15 |
Advance Steel Test Drive (online) |
29.1.2025. - 30.1.2025. 09:00 - 15:00 |
AutoCAD - Majstorska radionica: Blokovi |
31.1.2025. 09:00 - 11:30 |
Uvod u Fusion modeliranje plohama (online) - besplatno! |
4.2.2025. - 7.2.2025. 09:00 - 15:00 |
AutoCAD - Osnove (online) |
12.2.2025. - 13.2.2025. 09:00 - 15:00 |
Fusion - Majstorska radionica (online) |
18.2.2025. - 21.2.2025. 09:00 - 15:00 |
Autodesk Fusion - Napredne tehnike (online) |
24.2.2025. - 27.2.2025. 09:00 - 15:00 |
Autodesk Fusion - Osnove (online) |
28.2.2025. 09:00 - 11:15 |
Uvod u AutoCAD Napredne tehnike |
3.3.2025. - 5.3.2025. 08:00 - 16:00 |
Advance Steel - Modeliranje čeličnih konstrukcija (online) |
5.3.2025. - 7.3.2025. 08:00 - 16:00 |
Advance Steel - Izrada tehničke dokumentacije (online) |
Licence za rad od kuće
Svi Autodesk korisnici koji imaju aktivno održavanje trajnih licenci ili aktivnu pretplatu imaju nekoliko mogućnosti za korištenje softvera na kućnim računalima. Način generiranja i aktivacije kućne licence (Home Use license) ovisi o vrsti licence.
Ukoliko imate jednokorisničke licence (Single User ili Standalone) tada jednostavno instalirajte softver na kućno računalo i aktivirajte ga na isti način kao i na uredskom računalu. U ovoj varijanti nije potrebno posebno tražiti licencu za rad od kuće niti kreirati poseban serijski broj.
Ukoliko imate mrežne licence (Multi User ili Network) tada imate nekoliko opcija. Jedna je da se u ured spajate VPN-om i koristite licence kao i do sada, druga je da licencu “posudite” sa servera i pohranite na računalo, a treća je da zatražite poseban serijski broj za instalaciju na kućno računalo. Poseban serijski broj trebate zatražiti putem Autodeskovog portala za korisnike na adresi http://accounts.autodesk.com/. Ovaj zahtjev treba napraviti osoba koja upravlja licencama u tvrtki (Contract Manager). Nakon što dobijete poseban Serial Number i Product Key, preuzmite instalaciju i instalirajte softver na kućno računalo. Postupak aktivacije je isti kao i kod jednokorisničkih licenci
Autodeskovi Cloud servisi za suradnju i pohranu
Bez obzira kojom se vrstom projektiranja bavite, Autodesk za svaku vrstu projekata ima prilagođena Cloud rješenja za pohranu podataka i suradnju na projektima. Svakom Autodeskovom korisniku na raspolaganju je A360, centralno mjesto za pohranu, pregled i dijeljenje dokumenata sa suradnicima. Posebna zanimljivost ovog sustava je konverter i preglednik koji se odlično snalazi s više od 50 različitih CAD i BIM formata.
Bavite li se arhitekturom ili građevinarstvom, a sudjelujete kao član tima u zajedničkom BIM projektu vaša će suradnja s ostalim suradnicima u velikoj mjeri biti olakšana korištenjem Autodeskovih BIM 360 sevisa. BIM 360 grupa proizvoda omogućava svakom sudioniku uvid u sve promjene koje sudionici unose u model bilo kada i s bilo koje lokacije . Dodatno, sudionici na toj platformi mogu komentirati dijelove projekta, vidjeti kada se koja promjena dogodila, usporediti razlike te biti sudionik projekta čak i ako niste korisnik niti jedne CAD ili BIM aplikacije za projektiranje.
Za strojarske projekte i projektante pojedinih proizvoda, Autodesk je osigurao Fusion Team platformu kao centralno mjesto za suradnju i razmjenu dizajnerskih, strojarskih i proizvodnih podataka.
Važno:
A360 je besplatan za svakog Autodeskovog korisnika, a zbog pandemije virusom Autodesk je BIM 360 i Fusion Team učinio besplatnim do 31.5.2020. Više informacija potražite na ovoj stranici.
Udaljena podrška
Problemi se događaju i na njih treba biti spreman. U takvim je trenucima važno da se na nekoga možete osloniti. Budući da smo zbog svima poznatih preporuka fizičke kontakte smanjili na najmanju moguću mjeru, tehničku podršku pružamo udaljenim pristupom.
Jednostavno preuzmite naš pojednostavljeni TeamViewer modul za podršku ili softver preuzmite sa službene TeamViewer stranice, te nam javite nam svoj TeamViewer ID i lozinku kako bi udaljenim pristupom riješili potencijalne probleme u radu softvera.