Ostvarite pravo na najnovije verzije softvera i pristup vrhunskoj tehničkoj podršci

Maintenance Plan, prije poznat kao Maintenace Subscription, primarno je usmjeren na korisnike koji posjeduju trajnu licencu za Autodesk softver. Trajna licenca donosi pravo korištenja određene verzije softvera, a u kombinaciji s Maintenance Plan opcijom korisnici ostvaruju dodatna prava. Maintenance Plan može se kupiti za periode u trajanju od jedne, dvije ili tri godine.

Maintenance Plan korisnicima omogućava:

  • nadogradnju na najnoviju verziju Autodesk softvera čim postane dostupna
  • pravo na korištenje prethodnih verzija Autodesk softvera
  • PRIOR tehničku podršku putem telefona, udaljenog pristupa i elektronske pošte
  • Autodesk tehničku podršku putem elektronske pošte
  • pristup dodatnim uslugama i aplikacijama u Autodesk oblaku
  • pravo korištenja Autodesk softvera izvan teritorija Republike Hrvatske
  • pravo instaliranja dodatne licence na kućno računalo

Uz pristup najnovijim verzijama softvera korisnicama su također dostupna i periodična poboljšanja koja Autodesk izdaje za aktualne verzije. U slučaju da Vaše poslovanje zahtjeva da se prebacite na noviju verziju softvera uz Maintenance Plan to možete napraviti odmah prilikom njenog izlaska.

Zahvaljujući fleksibilnom licenciranju korisnici, osim najnovije, imaju pravo koristiti do tri starije verzije softvera (npr. ako je trenutno aktualna verzija 2017 uz Maintenance Plan dobivate pravo na verzije 2016, 2015 i 2014). Korisnici koji imaju potrebu koristiti softver i na radnom mjestu i kod kuće imaju pravo instalirati još jednu kopiju softvera na svoj kućnom računalu. Korisnici koji povremeno imaju potrebu raditi na projektima u inozemstvu fleksibilno licenciranje omogućuje korištenje softvera do 90 dana izvan zemlje u kojoj je softver inicijalno instaliran. Napomenuli bi da se navedene opcije fleksibilnog licenciranja odnose na većinu Autodesk portfelja, ali i da postoje iznimke. Kako biste provjerili odnose li se potencijalne iznimke odnose na softver koji trenutno koristite ili neki koji Vas interesira, bit će nam drago odgovoriti na Vaš upit putem niže navedenog broja telefona ili adrese elektronske pošte.

Koristeći usluge u Autodesk oblaku moguće je efikasnije raditi i samostalno i surađivati sa ostalim članovima tima bilo kad i bilo gdje. Svaki korisnik dobiva 25 GB prostora za pohranu podataka i pristup računarskim kapacitetima Autodesk podatkovnih centara. Usluge koje Maintenance Plan obuhvaća fokusirane su na poslove vezane uz dizajn, vizualizacije i simulacije. Primjeri usluga su renderiranje vizualizacija i panorama, optimizacija produkt dizajna putem simulacija te energetske i strukturne analize građevina. U Maintenance Plan uključeno je 100 kredita za usluge u oblaku (cloud credits) koji se mogu koristiti za konzumaciju usluga, a dodatni krediti su dostupni uz nadoplatu. Usluge poput raznih simulacija i strukturne analize građevina vezane su uz fiksni iznos kredita po pojedinoj konzumaciji dok recimo iznos kredita potrebnih za renderiranje ovisi o veličini datoteke i kvaliteti vizualizacije koju korisnik želi postići.

Osnovna tehnička podrška usmjerena je na korisnike koji trebaju minimalni nivo podrške za kupljene softverske alate. Ona uključuje podršku PRIORovih stručnjaka putem telefona, udaljenog pristupa i elektronske pošte, te povlašteni pristup Autodesk forumima za podršku i opsežnoj bazi znanja. Uz sve navedene mogućnosti, podrška uključuje i periodičke Autodesk obavijesti sa savjetima o učinkovitoj upotrebi softvera.

Za upite vezane uz Maintenance Plan dostupni smo Vam na prodaja@prior.hr ili 01 3011 602.

 

Klikom na sliku ispod možete saznati više informacija