Autodeskov softver podložan je ažuriranjima baš kao i svi drugi softveri. Ponekad se radi o ispravcima grešaka, a ponekad o sigurnosnim zakrpama. Ova ažuriranja nisu obavezna i neće vas "gnjaviti" obavijestima o najnovijem ažuriranju niti se automatski instalirati. Svejedno, jedna od posljedica neažurnog softvera može biti nemogućnost korištenja softverskog paketa (tipična poruka je da je istekla licenca).
Dakle, da biste izbjegli moguće probleme, poslužite se sljedećim postupkom:
- Pokrenite Autodesk Access aplikaciju (vjerojatno ćete ju pronaći u tzv. pladnju na desnom kraju trake sa zadaćama):
- Ukoliko niste prijavljeni, prijavite se u Vaš Autodesk account:
- Iz popisa (1) odaberite „All“ (2):
- Instalirajte željena ažuriranja klikom na pripadajuću Update tipku (vjerojatno će se popis razlikovati od prikazanog):